Nuffnang Ads

29 July 2012

perlu untuk menghargai kejadian diri sendiri

Ya اَللّهُ, mengapa wanita sering menangis?

JawabNya : Kerana wanita itu unik

AKU ciptakan ia sebagai
makhluk istimewa
AKU kuatkan bahunya untuk menjaga anak-anaknya
AKU lembutkan hatinya untuk memberi rasa aman
AKU kuatkan rahimnya untuk menyimpan benih manusia
AKU teguhkan peribadinya untuk terus berjuang saat yang lain menyerah
AKU beri dia naluri untuk mencintai anak-anak dalam keadaan apapun
AKU kuatkan batinnya untuk tetap menyayangi walau dikhianati oleh teman. walau disakiti oleh orang-orang yang ia sayangi

Wanita makhluk kuat. tetapi jika suatu saat dia menangis, itu kerana AKU beri dia air mata untuk membasuh luka batin dan memberi kekuatan baru.

*AKU beri die naluri untuk mencintai anak anak dalam keadaan apapun. I will. Insyaallah

STRONG. STRONG. STRONG

No comments: