Nuffnang Ads

06 November 2011

whoooaahh



masa saya tengok drama korea princess hour
saya fikirkan satu dialog

when my heart hurts so much, i think i love u

saya rasa perasaan tuh xde bende pun
dia lukakan hati saya. pun xde bende
dia bersama orang lain pun. sebenarnya xde bende
dia bahagia. pun xde bende jugak
tapi apa masalahnya yang kita boleh sampai rasa SAKET sangat ?

ok tutup citer. yang penting test CE aku lulus cemerlang. alhamdulillah ! test geo aku lepas target. alhamdulillah ! test hidraulik aku ok la. alamdulillah ! test math aku. careless. waaa such a waste. tapi alhamdulillah gak. aminnnn =)

sepanjang kat uthm ni. sebenarnya aku rasa aku bahagia sangat. thnx semua =) 


STRONG. STRONG. STRONG

6 comments:

Syuhada Nasya said...

bgus lah lulus dgn cmerlang... nk mintk tips study boley?? hehee

Nurfilzahnurfya said...

syuhada : ahaha. satu subjek je bebeh. pon baru test 1. final lom lg. tips : tido jeeee =P

Kak Long said...

taniah cik feel... semoga terus sukses yaa.. ^__^

Nurfilzahnurfya said...

daun ceri : eh eh test 1 je cik ceri oiii. lom tentu sukses lagi. tp thnx. hehehe muaaahh ! !

Mohd4fiQ said...

fil sayang saya ke?..lalalal~

Nurfilzahnurfya said...

abg afiq : yeee ! saya sayang awak ! sbb awak nak tolong siapkan esaimen math saya kan ? kan ? kan ? hohoho