Nuffnang Ads

10 April 2012

dunia hal lain lain

kita boleh baring. dongak siling macam la pandangan kau leh tembus sampai nampak bintang. len la kalau kau memang buang siling ngan atap rumah kau. do u get me ? bahahahaha

aku nak guna ayat ape lagi erk ? nak bagi orang sedar tanggungjawab die. bukan bukan. nak bagi orang sedar yang diri sendiri kena ada sifat tanggungjawab. aku rasa dah cakap banyak. xnak dengar memang aku rasa macam nak libas libas bontot tu kang.

bialah. semua kan datang dari hati. tunggu je la sampai hati die terbuka. kau nak push sangat pun bukan ada hadiah lumayan yang menanti. puihhh je la usaha kau tuh. sia sia rasanya. dan aku pun sedar. sapelaaaa kita nak nasihat orang, macam bagussss sangaaatttt jekkkk

memang bagus pun sebab tuh suke sangat nak menasihat. puihh lagi sekali. malas la kalau gini.

STRONG. STRONG. STRONG

No comments:

Post a Comment

daun pandan daun selasih,
awak yang komen, saya ucap terima kasihhh