Nuffnang Ads

11 July 2016

Rayaku Rayamu Jua

Assalamualaikum

Berhabuk. Fuhh fuhh puihhh


Rinduu nak taip. Tersangatlah banyak habiskan masa taip report yang hampir setahun setengah buat. masih xsiap lagi. inilah kesukaran pelajar yang xhabis belajar lagi. huhuhu. habis belajar atau tak, raya tetap raya (sebab aku puasa, aku kena raya!) bahahaha. saya nak belanja gambar keluarga saya dan suami sayaa :P untuk tatapan awak semuaaaa. kikiki

raja dan ratu hati

big family

sibling

merpati berjoli joli bahahaha

Alhamdulillah. Raya pertama di rumah keluarga. Petang baru balik kampungg oh ooo ooo balik kampung hati riaa. Raya kedua baru balik kampung suami dan malam balik rumah mertua. Raya tahun pertama sebagai suami isteri ni, xberkesempatan bergambar dengan family mertua sebab kakak ipar saya tengah menunggu hari nak lahirkan anak. Jadi semua xtenanggg hahaha. Alhamdulillah 14 Julai lepas selamat lahirkan anak buah lelaki. Yey Mak Nana dengan Pak Na ada 2 anak jantan. Ayok kome g men tumbok tumbok pasni. 



STRONG. STRONG. STRONG

2 comments:

Unknown said...

Selamat hari raya dear..! Reen singgah, komen dan follow.. Hihihi 😘

Nurfilzahnurfya said...

Maman Reen: Selamat Hari Raya jugak. Thanks follow