Nuffnang Ads

28 June 2012

di mana diaaaa.......buah hati sayaaaa.......

sikit kan jumlah entry saya ? hohoho. banyak sebenarnya. tapi da kena culik. hahaha tipu. sebenarnya da simpan. ada jugak yang saya xsengaja delete. sebab salah klik kan =( tak mengapalah. nasi dah terlebih air. perahu pulak xde gear reverse. pahe dok ?

kenapa simpan ? sebab ada entry yang xsepatutnya dibiarkan berleluasa di sini. bukan sebab mengandungi unsur unsur lucah. tapi sebab kadang kadang ada entry pasal kisah silam. kenangan silam. zaman purbakala. zaman dinosour. zaman berzaman lah yang memang xsepatutnya ada kat sini. demi menjaga hati sendiri dan kehidupan baru saya. hahahaha geli geli. tapi betul jugak kot. xkata pun kehidupan dulu teruk. xkata pun sad story. tapi ada la sikit sikit. bia simpan lam hati je. xnak simpan lam blog. kang kalau jodoh lalu lalang kat sini dah xmarket. hahaahah

saya suka kehidupan yang sekarang ni.

STRONG. STRONG. STRONG

No comments:

Post a Comment

daun pandan daun selasih,
awak yang komen, saya ucap terima kasihhh