Nuffnang Ads

21 December 2012

partially saturated



syukran Ya Allah. akhirnya selesai jugak segala urusan saya seminggu ni. hari hari perit yang mesti dilalui sebagai seorang student di mana harus memikul tanggungjawab menyiapkan projek, presentation dan assignment yang ish ish ish, hari hari xcukup tido sebab prepare  slide laa, poster la, ape la. mula lah nak terfikir, napelah aku ni seorang student. kan elok jadi surirumahtangga, tunggu laki balik keje. kan. hahaha. 

seminggu ni memang xterurus ! lagi lagi bila siapkan projek tuk geofest ! semua nak cakap AKU DAH SATURATED, AKU PARTIALLY SATURATED. AKU NI HAA FULLY SATURATED. ahaha gila la jadi budak civil. lepas tu bila da kelam kabut, macam macam jadi. salah faham la. lupa itu la, lupa ini la. tuh la buat kerja last minute lagi. memang terbaik ! mendapat ! sedeh mak kalau tahu anak dia macam ni. hahaha. paling xboleh lupa, bila ada salah faham ngan orang sekeliling. biase lah sedangkan lidah lagi tergigitsekarang bila semua kerja da siap, kita kena laa senyummm. lega lega.


final is coming. berjuang laju laju cepaaaatt ! doakan saya ye maceh =)



STRONG. STRONG. STRONG

No comments: