Nuffnang Ads

25 September 2011

starting school =)

hye assalamualaikum =)


pernah tak masuk dalam kelas yang semua pelajarnya diam je. xde respon langsung bila lecture mengajar ? selalu kan. buleh bayang tak macam mane situasi tersebut ?

bosan

mengantuk

rasa menyesal

macam nak minum teh tarik

nak pegi tandas pastuh duduk lama lama atas toilet bowl

cenderung men mesej ngan pakwe/makwe

kan ? setuju kan ?

pastu mesti lect korang bengang tahap petala kelapan ! tuh kalau lect bersifat garang la. tapi lau lect korang sopan. baik. suci je muka. mesti beliau tacing =( lalu beliau pun bertanya

kenape dari tadi . . . kelas ni senyap je ?

dan jawapan paling xberdosa ialah

anda sopan. kami malu

saya rasa lect xmarah lau korang jawab macam neh. sekian =)


STRONG. STRONG. STRONG

10 comments:

  1. saye duk blakang,suke borak diam2..haha

    ReplyDelete
  2. lecturer den lagi best. budak snyap je dia pasang video syok2

    ReplyDelete
  3. dulu dlm klas kalo 2 jam...1jam awal aku tdo..1jam kedua baru wt2 dgr...hahahha..
    kalo klas 1jam...aku wt 30min.30min...xla boring dlm klas...hahahaha

    ReplyDelete
  4. abg afiq : saya boleh ! boleh blah ! hahaha

    ReplyDelete
  5. tasha : saya duk depan. pon suke borak diam diam =P

    ReplyDelete
  6. cik chopu : wah ! ckp ngn lect awak, saya suka dia !!

    ReplyDelete
  7. abg arash : patut laa sengal je smpai skunk. hahahah

    ReplyDelete
  8. aku sengal bkn psl study...tp aku sengal de kwn mcm ko...hahahahaha

    ReplyDelete
  9. abg arash : yeke ? terimakaseh krn memuji. lalalala

    ReplyDelete

daun pandan daun selasih,
awak yang komen, saya ucap terima kasihhh