Nuffnang Ads

24 August 2014

pulang

hai assalamualaikum. 

wahh setahun lebih tak jumpa korang. selamat hari raya. maafkan zahir dan jeritan batinku kerana mengabaikan ruang ini [intro superb]

saya rindu teruk dengan blog ini. maaf kawan kawan bloggers sebab saya hilang dibawa angin. hahaha. mungkin ada yang lawat blog ini, mungkin takde. takpe. tak kecik ati pun sebab saya sendiri macam hilang ingatan kat blog sendiri. jadi, saya cuba berazam untuk selalu update. yeaahhh. inshaaAllah.

rasanya saya da makin tumbuh besar. matang. gadis. bijak sikit. hahaha. Alhamdulillah sejak berblogging masa umur 19 tahun sampai sekarang, banyak pengalaman. yang suka. yang duka. dan maaf sebab undur diri kejap sebab kena terkam dengan komen komen dari weird stalker. sedih tau. sebab orang tu kita kenal dan buat kita macam takde hati dan perasaan. kalau ada masalah bincang la sendiri. bukan tulis kat public. dugaaaannn.

dan perkembangan yang saya betul betul nak share. saya sedang menuju tangga kebahagiaan. hahaha gila. semoga Allah permudahkan urusan kita ye. saya dah tua kan. sedih lah kalau tak laku. hahaha


jadi saya dan awak semua mesti doa yang baik baik untuk kehidupan ok
InshaaAllah. kita semua hamba yang baik baik belaka

*saya pulang semula ke tapak ini dengan pengalaman baru


STRONG. STRONG. STRONG

No comments: